Na de sportkrant online gelezen te hebben, een fraai exemplaar overigens waarin veel teams, bestuur, sponsoren en vrijwilligers aan mee werken, viel mij in het bijzonder op, dat er geen nieuws van het 1e te lezen was.

Nu blijft een sportkrant die 2 keer per jaar uitkomt achterhaald nieuws maar er niets in vermelden ,dat kan in mijn beleving niet!!

Vooral de mannen in het 1e waar al zoveel voor wordt gedaan, mogen best wat tijd en schrijfplezier op offeren om hun eigen sportkrant te promoten.

Daarom stel ik voor dat mijn spelers de pen aan elkaar doorgeven.
Als er per maand een speler wat nieuws schrijft (bv over zichzelf, hobbys, de gespeelde wedstrijden of hot items dan kleurt dat in elk geval
onze…..SPORTKRANT …. op

Ik stel voor, dat onze aanvoerder start, Niek Dunnink de  eer aan jou.
Half september start de volgende.
Niek geef zo snel mogelijk door wie jou opvolgt!!

Mannen wees sportief en ga deze VERPLICHTING aan.

Verder nog een paar aanvullingen : Berry Uffels is onze assistent grensrechter en leider rondom ons 1e elftal.

Mijn telefoonnummer is : 05276-99050 en 06- 23783741 !!

Groet Joop van den Berg